FAQ

Veelgestelde vragen

Is er iets niet duidelijk? Bekijk de onderstaande vragen en antwoorden. Heeft u uw antwoord niet kunnen vinden? Neem dan gerust contact met ons op.

Algemene vragen

Met de JutterPas kunt u sparen en betalen bij winkels, verenigingen en organisaties die aangesloten zijn op JutterStad. Een overzicht van de deelnemers vindt u hier: www.jutterstad.nl/winkels.

Ja, ga naar één van deze aangesloten deelnemers, u kunt ze herkennen door een JutterStad en/of JutterClub sticker op het raam en haal daar uw pas op. U kunt uw pas registreren op www.jutterpas.nl.

Als u een JutterPas heeft gehad in combinatie met een opwaardeerde, dan kunt u een tegoed op de pas laden door de code in te voeren op www.jutterpas.nl nadat u met uw pas, eerst  geregistreerd en daarna ingelogd bent. 

Als u een JutterPas heeft gehad of bij een deelnemer heeft opgehaald, dan kunt u uw pas registreren en activeren op www.jutterpas.nl. Als uw pas actief is kunt u bij elke aankoop bij een deelnemend bedrijf, uw pas overhandigen aan de medewerker, deze zal 1.5% aan waarde over het aankoopbedrag terugstorten op uw account. 

Uw tegoed en/of spaartegoed kunt u vervolgens weer besteden bij alle aangesloten deelnemers.

De JutterPas is gratis voor inwoners, toeristen en iedereen die geïnteresseerd is. Maar let op, bent u uw pas kwijtgeraakt of is hij gestolen? Dan moet u € 5,00 betalen voor een nieuwe pas. Neem hiervoor contact op met Loyaltygroup. Zij zullen uw pas blokkeren en een nieuwe pas opsturen. Loyaltygroup is bereikbaar op telefoonnummer 03200 4110 356. Of via de mail op: helpdesk@loyaltygroup.nl. Zij helpen u graag verder.

De JutterPas is onbeperkt geldig maar de eventuele regelingen die erop staan niet. De regelingen hebben een einddatum die gecommuniceerd wordt bij aanvang van de regeling. Na die datum kunt u geen gebruik meer maken van de regeling op uw JutterPas. De einddatum van uw regeling kunt u zien door in te loggen op www.jutterpas.nl en op uw persoonlijke pagina te kijken.

Voordat u kunt inloggen moet u eerst de JutterPas aanmelden en een account aanmaken. Dit doet u op www.jutterpas.nl. Daarna kunt u inloggen.

Bent u uw inloggegevens kwijt? U kunt uw wachtwoord resetten. Dit doet u via het inlogscherm van de website. U ontvangt dan een mail met instructies om uw wachtwoord te resetten.

Lukt het daarna nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met Loyaltygroup. Loyaltygroup is bereikbaar op kantoortijden via telefoonnummer 0320 4110 356. Of via de mail op: helpdesk@loyaltygroup.nl

Download de app!

Download nu de app, doe je voordeel met een geweldig spaarsysteem én blijf op de hoogte van mooie aanbiedingen en activiteiten. Better SAVE than sorry in Den Helder.

Contact opnemen?